27 юни 2007

Бясна гадост 2

Какво да кажа... жега.. работа в несвяст .. курсовете ги започнах вече при "Симони", карам тъмно синя тигра (пазете се по пътя имам тежак крак се оказа...) още на второто каране въртях гуми на едно кръстовище.. по грешка.. но факт .. иначе има доста да свиквам със смотаните си крака .. и с ориентацията.. започвам да си мисля че не беше най-подходящия момент да започвам тия кусове.. на всичкия зор в работата мисля за хиляди неща едновременно и май не успявам да запомня добре казаното от инструктора.. иначе съм доволен кара се малко но има право и го разбирам напълно и аз да съм и аз бих се скарал на себе си... за сега си се карам само мисловно.. но определено да влезя като днес на колелото на 3-та без да се усетя..... ама и аз..... чувствах че нещо не ми е наред ама... как да е .. все пак карам от няма седмица ... как да стане.. но определено трябва да свикна с нещата ..
и такива ми ти работи значи важното е че все още не сме се блъснали макар че направих 1-2 героични опита.. заричам се че тия просто тъпи правилца дето трябва дасе спазват ще ги свикна и точка по въпроса .. ето го на ей сега ще го и блогна ще го има и черно на бяло ..
а сега откъртвам че утре пак работа, пак жега, и пак кормуване..

Няма коментари: